Sisältö:

Toimitusehdot

Super Otus Oy (y-tunnus 2735980-6) myy palveluita ja tuotteita yksityishenkilöille. Pidätämme oikeuden toimitusehtojen ja hintojen muutoksiin. Nämä ehdot ovat voimassa toistaiseksi 27.10.2021 alkaen.

1. Verkkokaupan yhteystiedot

Super Otus Oy / Elokunto

Puhelin: 040 367 3177

Sähköposti: [email protected]

Postiosoite: ℅ Rober Örthén, Leinelänkaari 2 B 26, 01340 Vantaa

2. Tilaaminen

Tilattavat tuotteet ja palvelut valitaan verkkokaupassa lisäämällä ne ostoskoriin. Tilaus lähetetään maksamalla ostoskorin sisältö verkkokaupan kassatoiminnon kautta. Tehdessäsi tilauksen hyväksyt nämä tilaus- ja sopimusehdot, tuotteiden ja palveluiden hinnat sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksesta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinta.

3. Tuotteet, palvelut ja hinnat

Tuotteiden ja palveluiden hinnat on esitetty tuote- tai palvelu-esittelyn yhteydessä. Hinnat sisältävät arvonlisäveron. Veroerittely näkyy ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

4. Toimitusmaksu

Toimituskulut sisältyvät palveluiden hintaan, ellei toisin mainita. Tuotteiden pakkaus- ja toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta, tuotteen painosta sekä tuotteen koosta, ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan.

5. Toimitusaika ja -tapa

Niiden palveluiden osalta, jotka eivät sisällä yksilöllisen ohjelman laatimista, avataan pääsy harjoitusalustalle mahdollisimman pian tilauksen jälkeen, kuitenkin viimeistään 5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Ohjeet tilausalustalle kirjautumiseksi toimitetaan elektronisesti tilaussähköpostiosoitteen kautta.

Niiden palveluiden osalta, jotka sisältävät yksilöllisen ohjelman laatimisen, kuntotestin ohjeet toimitetaan mahdollisimman pian maksusuorituksen jälkeen, kuitenkin viimeistään 5 arkipäivän kuluessa tilauksesta.

Tämän jälkeen avataan pääsy harjoitusalustalle mahdollisimman pian sen jälkeen kun asiakas on toimittanut sekä kuntotestitulokset että esitietokyselyn tulokset, kuitenkin viimeistään 5 arkipäivän kuluessa tulosten toimittamisesta.

Tuotteiden osalta toimitusaika on 1-7 arkipäivää. Mikäli jokin tuote on loppunut varastostamme, toimitusaika on korkeintaan 15 arkipäivää.

6. Tuotteen palautusoikeus

Kaikilla tuotteilla on täysi 14 vuorokauden palautusoikeus. Emme korvaa palautuksesta aiheutuneita kuluja. Palautettavan tuotteen tulee olla avaamattomassa paketissa.

7. Tyytyväisyystakuu palveluissa

Asiakkaalla on täysi 14 vuorokauden tyytyväisyystakuu kaikkiin Elokunnon tarjoamiin palveluihin palvelusopimuksen tekemisestä alkaen. Mikäli asiakas on tyytymätön valitsemaansa Elokunnon palveluun, on hänellä oikeus palvelumaksun palautukseen tyytyväisyystakuun perusteella. Tyytyväisyystakuun voit käyttää ilmoittamalla nimesi ja sähköpostiosoitteesi sähköpostitse osoitteeseen [email protected] 14 vuorokauden sisällä palvelusopimuksen tekemisestä alkaen.

8. Tilauksen peruuttaminen, virhevastuu ja reklamaatiot

Tilauksen voi peruuttaa joko kirjallisesti taikka sähköpostin välityksellä (osoite: [email protected]).

Mikäli toimitettu tuote on vioittunut, voit reklamoida virheestä joko kirjallisesti taikka sähköpostin välityksellä (osoite: [email protected]). Ilmoituksen yhteydessä pyydämme ottamaan kantaa siihen, toivotteko palautusta rahana vai korvaavan tuotteen muodossa.

Reklamaatiotapauksissa pyydämme olemaan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Maksuehdot

Käytämme verkkokaupasamme Paytrail maksutapaa. Alla on lueteltu verkkokaupassamme käytössä olevat maksutavat. Lisätietoa voita lukea osoitteesta: https://www.paytrail.com/kuluttaja/maksupalveluehdot

Paytrail on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Paytrail Oyj:n (y-tunnus 2122839-7) ylläpitämä, ja se on osa Nets-perhettä.

Paytrail-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Jos tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Paytrail Oyj, olemme välittäneet maksusi.

Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Jos haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

Pankkimaksut

Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet. Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla. Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Paytrail Oyj, me välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

Luottokorttimaksut

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard – ja American Express -korteilla. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode – ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella, eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

Mobiilimaksutavat

Mobiilimaksutavat Pivo, MobilePay ja Siirto ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa. Apple Pay on Apple-laitteessa toimiva palvelu, jolla voi maksaa ostoksia laitteeseen liitetyltä maksukortilta.

Pivo
Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla.Pivon käyttöehdot


MobilePay
Ehdot ovat tarjolla MobilePayn sivuilla.
MobilePayn ehdot


Siirto

Siirto-maksuihin sovellettavat ehdot:
OP:n yleiset euromaksuehdot (.pdf)
Siirto-palvelun käyttöehdot Nordealla (.pdf)


Apple Pay
Käyttöehdot ovat tarjolla Applen sivuilla.
Apple Payn käyttöehdot

Lasku- ja osamaksupalvelut

Lasku- ja osamaksupalveluita Paytrailin kautta tarjoavat ja joita käytämme kaupassamme OP sekä Jousto.

Luethan vielä rahoitusyhtiökohtaiset tarkemmat ehdot, jotka näet hyväksyessäsi maksun. Kun hyväksyt maksun, hyväksyt samalla rahoitusyhtiön ehdot.

Jousto
Jousto-tuoteseloste (.pdf)
Lue lisää: jousto.com


OP Lasku
OP Laskun kuluttajaehdot (.pdf)
OP Laskun tuoteseloste kauppiaalle (.pdf)
Lue lisää: op.fi

2.2. Elokunnolla on yksipuolisesti oikeus kieltäytyä tekemästä uutta sopimusta tai jatkamasta vanhaa sopimusta asiakkaan kanssa, mikäli asiakas ei täytä kohdan 2.1 mukaisia edellytyksiä taikka kieltäytymiseen on muutoin painavat asiakkaasta johtuva perusteet, kuten henkilön ilmeinen vaara vammautua tai maksuihin liittyvät laiminlyönnit.

2.3. Asiakkaalla on oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa palvelusopimuksen tekemisestä ilmoittamalla tästä Elokunnolle kirjallisesti. Tällöin asiakkaalle palautetaan tämän mahdollisesti tekemä varausmaksu. Vastaavasti asiakas on velvollinen palauttamaan Elokunnolle tältä haltuunsa saamat tarvikkeet ja muun omaisuuden.

YLEISET SOPIMUSEHDOT

1. Yleiset säännökset

1.1. Näitä sopimusehtoja sovelletaan, ellei toisin mainita, kaikissa Elokunnon ja sen asiakkaiden välisissä sopimussuhteissa. Nämä ehdot ovat voimassa toistaiseksi 27.10.2021 alkaen.

1.2. Elokunto käsittelee asiakkaidensa henkilötietoja tietosuojaselosteen https://elokunto.fi/tietosuojaseloste/ ja kulloinkin voimassaolevan lainsäädännön edellyttämällä tavalla. Asiakas hyväksyy sen, että Elokunto voi tallentaa, rekisteröidä ja käyttää hänen henkilötietojaan näiden säännösten mukaisesti.

1.3. Elokunnolla on oikeus ottaa asiakkaaseen yhteyttä millä tahansa viestintämenetelmällä tiedottamis- sekä markkinointitarkoituksessa, sähköinen viestintä mukaan lukien. Asiakas voi peruuttaa suostumuksensa vastaanottaa markkinointitiedusteluita ilmoittamalla tästä Elokunnolle joko kirjallisesti taikka sähköpostitse [email protected]

2. Asiakassuhteen alkaminen

2.1. Asiakkaaksi voidaan hyväksyä vähintään 18 vuotta täyttänyt yksityishenkilö. Mikäli henkilön oikeustoimikelpoisuutta on rajoitettu, voidaan hänet hyväksyä asiakkaaksi ainoastaan kyseisen henkilön edunvalvonnasta vastaavan tahon luvalla.

3. Asiakassuhteen päättyminen

3.1. Määräaikaisten palveluiden kohdalla sopimus Elokunnon ja asiakkaan välillä päättyy kyseisen sitoutumisjakson lopussa, ellei sopimusta uusita. Asiakkaalla on oikeus irtisanoa määräaikainen sopimus kesken sopimuskauden vain force majeure -perusteesta. Mikäli kyse on sopimuksesta, joka jatkuu automaattisesti kuukauden mittaisissa jakosoissa ilman erillistä Elokunnon tai asiakkaan esittämää pyyntöä, päättyy sopimus sen jakson lopussa, jonka aikana Elokunto on todistettavasti vastaanottanut asiakkaalta irtisanomisilmoituksen joko kirjallisena taikka sähköpostitse [email protected]

3.2. Elokunnolla on oikeus yksipuolisesti purkaa sopimus asiakkaan kanssa, mikäli purkamiselle on olemassa painavat asiakkaasta johtuvasta perusteet. Sopimus päättyy tällöin välittömästi ilman irtisanomisaikaa Elokunnon yksipuolisesta ilmoituksesta.

3.3. Asiakassuhteen päätyttyä asiakas on velvollinen palauttamaan Elokunnolle tämän mahdollisesti hallussaan oleva Elokunnon omaisuus sekä suorittamaan kaikki erääntyneet laskut välittömästi. Mikäli asiakassuhde päättyy asiakkaan pyynnöstä kohdan 3.1 mukaisesti ja asiakas on tehnyt suorituksia ennakkoon, on asiakkaalla oikeus saada takaisin se osuus maksuista, joka on kohdistunut irtisanomispäivän jälkeiselle sopimuskaudelle. Mikäli asiakassuhde on päättynyt asiakkaan 3.2-kohdan mukaisen menettelyn seurauksena, ei asiakkaalla ole oikeutta ennakkomaksun palautukseen.

4. Sopimussuhdetta koskevat rajoitukset

4.1. Kaikki Elokunnon palvelun piirissä tapahtuvat harjoitteet tapahtuvat asiakkaan omalla vastuulla, eikä Elokunto vastaa miltään osin asiakkaalle aiheutuvista välittömistä taikka välillisistä vahingoista. Mikäli asiakas on epävarma ohjelman soveltuvuudesta, omasta terveydentilastaan taikka muusta palveluun liittyvästä tekijästä, on hän velvollinen kääntymään asiantuntijatahon puoleen ennen Elokunnon ohjelmaan sitoutumista.

4.2. Elokunto pyrkii varmistumaan ulkopuolisten palveluntarjoajien soveltuvuudesta sekä näiden toimittamien palveluiden ja tuotteiden laadusta. Elokunto ei kuitenkaan vastaa asiakkaalle mahdollisesti aiheutuvista välittömistä tai välillisistä vahingoista, jotka johtuvat kolmansien osapuolten tuotteiden tai palveluiden käytöstä.

4.3. Asiakkaalla ei ole oikeutta jakaa, toisintaa taikka muutoin levittää harjoitusohjelman sisältöä ulkopuolisille tahoille. Palvelu on tarkoitettu ainoastaan asiakkaiden yksityiskäyttöön, eikä sen kaupallinen käyttö tai jakaminen ilman Elokunnon kirjallista lupaa ole sallittua. Kaikki tekijänoikeudet ja muut immateriaalioikeudet Elokunnon asiakasta varten laatimiin asiakirjoihin ja muihin materiaaleihin säilyvät Elokunnolla kaikissa tilanteissa.

4.4. Elokunto varaa oikeuden tehdä muutoksia ohjelman sisältöön ja hinnoitteluun. Mikäli Elokunnon tarjoaman palvelun hinta nousee kesken sopimuskauden, astuu muutos voimaan kyseisen määräaikaisuuden päätyttyä. Mikäli kyse on sopimuksesta, joka jatkuu automaattisesti kuukauden mittaisissa jakosoissa ilman erillistä Elokunnon tai asiakkaan esittämää pyyntöä, astuu muutos voimaan sen jakson lopussa, jonka aikana Elokunto on ilmoittanut muutoksesta.

4.5. Mikäli Elokunnon tarjoamaan palveluun sisältyy yksilöllisen ohjelman laatiminen asiakkaan suorittaman kuntotestin tulosten perusteella, on asiakkaalla velvollisuus tehdä kuntotesti viikon sisällä palvelun ostohetkestä. Mikäli kuntotestiä ei suoriteta kyseisenä aikana, on Elokunnolla oikeus toimittaa asiakkaalle vakiomuotoinen harjoitusohjelma ilman, että asiakkaalla on oikeutta hinnanalennukseen tämän perusteella.

5. Elokunnon tarjoamat palvelukonseptit

5.1. Aktiiviliikkuja. Asiakkaalle lähetetään kutsu harjoitusalustalle, jonne luodaan vakiomuotoinen harjoitusohjelma. Asiakas saa harjoitusohjelman käyttöönsä kirjautumalla palveluun. Asiakkaalla on oikeus valita joko määräaikainen sopimus, joka päättyy kyseisen määräaikaisuuden päätyttyä, taikka sopimus, joka jatkuu automaattisesti kuukauden mittaisissa jaksoissa.

5.2. Ikiliikkuja. Asiakkaalle lähetetään kuntotestin suorittamisen jälkeen kutsu harjoitusalustalle, jonne luodaan kuntotestin perusteella yksilöllinen harjoitusohjelma. Asiakas saa harjoitusohjelman käyttöönsä kirjautumalla palveluun. Asiakkaalla on oikeus valita joko määräaikainen sopimus, joka päättyy kyseisen määräaikaisuuden päätyttyä, taikka sopimus, joka jatkuu automaattisesti kuukauden mittaisissa jaksoissa.

5.3. Elokunnon lahjakortti. Elokunnon lahjakortti on voimassa kolme (3) kuukautta ostohetkestä. Lahjakortti on palvelukohtainen, eikä sitä voi käyttää muuhun kuin ostohetkellä valittuun palveluun.

6. Sovellettava laki ja riidanratkaisu

6.1. Elokunnon ja sen asiakkaiden välisiin sopimussuhteisiin sovelletaan Suomen lakia, pois lukien siinä olevat lainvalintasäännöt.

6.2. Elokunnon ja sen asiakkaiden väliset riitaisuudet pyritään ensisijaisesti ratkaisemaan neuvottelemalla. Mikäli neuvottelut eivät johda sovinnolliseen ratkaisuun, on Itä-Uudenmaan käräjäoikeus toimivaltainen tuomioistuin käsittelemään tästä sopimussuhteesta johtuvat riitaisuudet.

Valikko